Zorg voor Beter gebruikt cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruiksgemak te verbeteren.
Ik ga akkoord met het plaatsen van cookies (inclusief tracking cookies).
Niet akkoord en lees meer

Goed in gesprek

Feedback-kaarten

Vilans heeft speciale kaarten gemaakt waarop kort en bondig de belangrijkste principes voor feedback staan.
FeedbackkaartHoe moet je feedback geven en ontvangen? Vilans maakte 2 kaarten: een kaart voor 'goede feedback' en een kaart voor 'misfeedback'. Print de 2 kaarten uit en gebruik ze om te oefenen bij feedback geven én ontvangen.

We zijn benieuwd of je tevreden bent met deze publicatie. Daarom vragen we je mailadres in te vullen, zodat we je waar- dering en feedback kunnen vragen over deze publicatie zodat we onze producten kunnen blijven verbeteren.

Waardering Feedback-kaart

0

  • Er zijn nog geen recensies. Ben jij de eerste?

JOUW REACTIE
Wil je een link invoegen in de tekst? Zet de link tussen vierkante haken: [www.zorgvoorbeter.nl]





Henry Mostert

mail | meer info

h.mostert@vilans.nl

Lees meer

Gratis nieuwsbrief

Meld je aan voor de gratis wekelijkse nieuwsbrief.

Bekijk nieuwsbrieven

Gratis nieuwsbrief

Meld je aan voor de gratis wekelijkse nieuwsbrief.

Bekijk nieuwsbrieven